Pelago Stavanger – naujausias, 2024 m. leidimo „Pelago” šedevras. Iki tobulumo išdirbtas “All-road” tipo dviratis be jokių kompromisų kokybei, funkcionalumui, komfortui ir dizainui. Ypatingai universalus, subalansuotas visiems keliams, bekelėms, žvyrkeliams ir kitiems reljefams. Sukurtas būtent tam, kad galėtumėt drąsiai ir užtikrintai leistis į ilgiausius “Trekking” žygius, “Gravel” nuotykius, “Bikepacking” išvykas, o tuo pačiu ir komfortiškai judėti ir pačiais įvairiausiais miesto keliais.
Našumas, manevringumas, stabilumas, kontrolė ir visų „Pelago” dviračių vizitinė kortelė – iki smulkmenų apgalvotos detalės bei laikui nepavaldi, aukščiausia kokybė. Universalios geometrijos, lengvas ir tvirtas Cro-Mo plieno rėmas su itin plačiu 8 dydžiu pasirinkimu, aukščiausios klasės komponentai, multifunkcinės detalės ir daug opcijų “Custom” sprendimams. Visa tai sukuria idealų dviratį net išrankiausiems ir leidžia pritaikyti jį kiekvieno individualiems porekiams. Įsitikinkite tuo žvelgdami į įspūdingą šio dviračio specifikaciją ir pasiruoškite maloniai nustebti kas kartą, kai tik išsiruošite su juo į dar vieną kelionę.
Pelago Stavanger apžvalgą skaitykite ir BIKEPACKING.COM.
Techninė specifikacija anglų kalba:
FRAME: Double butted, oversize, 4130 Cr-Mo tubing, Tig-welded
FORK: Casted Crown 4130 Cr-Mo, 58 mm rake
GEARS: Shimano GRX 1X11 (2X compatible with Gravel/Road Wide chain line and max 48T chainring)
SHIFTERS: Shimano GRX RX600
CRANKS: Shimano GRX FC-RX600, 1×11-speed, 40T, 170mm
BOTTOM BRACKET: 68mm BSA
CASSETTE: Shimano Deore CS-M5100 11s 11-42
CHAIN: Shimano GRX RX600 40T
BRAKES: Shimano GRX RX400
BRAKE LEVERS: Shimano GRX RX600
SADDLE: Pelago Outback
REAR HUB: Novatec D792SB 12×142
FRONT HUB: Novatec D791SB 12×100
RIMS: WTB STi21, 32H, tubeless ready
TIRES: WTB Riddler 700x45C, tubeless ready (installed with inner tubes)
HANDLEBAR: Kalloy 420-460 w/ 12° flare
SEATPOST: Kalloy 27,2mm (w/shim)
STEM: Kalloy 31.8 80mm
HEADSET: Acros tapered, external cups
FENDERS: Not included
PEDALS: Not included
KICKSTAND: Not included
COMPATIBLE ACCESSORIES: Carriers front and rear, frame lock, lights, grips, basket
TIRE CLEARENCE: 45-622 / 50-584 With fenders, 50-622 / 57-584 Without fenders
WEIGHT: 12,12kg (size 54)
Tinkamiausią rėmo dydį pasirinkite pagal savo ūgį:
42: 145 – 152 cm ūgiui
45: 152 – 158 cm ūgiui
48: 158 – 164 cm ūgiui
51: 164 – 172 cm ūgiui
54: 172 – 180 cm ūgiui
57: 180 – 186 cm ūgiui
60: 186 – 194 cm ūgiui
63: 194 – ….. cm ūgiui
Leistina nedidelė ūgio paklaida. Jei neesate tikras/-a kurį dydį rinktis, pasikonsultuokite su mumis telefonu ar el. paštu.
Straight / flat – paprastas, standartinis – tiesus vairas. Universalus.
Riser bars – panašus į straight / flat, tik kiek išlenktas (rankenėlės yra aukščiau už vidurinę vairo dalį). Toks vairas leidžia dviratininkui sėdėti tiesiau. Jeigu vairas netik kyla į viršų bet ir lenkiasi link dviratininko, sedėsena tampa visai tiesi. Labiausiai paplitęs miesto dviračių vairo tipas.
Bull horn – kiek siauresnis nei Riser bars, į priekį ir viršų riestas, jaučio ragų formos vairas. Patogus spurtuoti didele jėga, tinkamas manevringesniam ir agresyvesniam važiavimo stiliui, padeda tiksliau kontroliuoti dviratį. Labiausiai paplitęs trekiniuose ir fixed gear / single speed dviračiuose.
Drop bars – siauras, žemyn riestas, avino ragų formos vairas. Daug padėčių laikyti rankoms. Žemiausia rankų padėtis padeda prisilenkti prie rėmo ir pagerinti aerodinamiką, tad tinkamas ilgas distancijas važiuojantiems dviratininkams. Labiausiai paplitęs plentinių dviračių vairo tipas.