Pelago Hanko Street – funkcionalus ir praktiškas, aukščiausios klasės bei kokybės dviratis kasdieniams maršrutams, pasivažinėjimams ir kelionėms tiek mieste, tiek ir už jo ribų. 2024 m. modelyje – lengvas ir tvirtas Cro-Mo plieno rėmas, viena optimali, tiek plokščiam reljefui, tiek įkalnėms ir nuokalnėms pritaikyta pavara, kelio nelygumus sugeriančios, plačios ir atsparios padangos, hidrauliniai diskiniai stabdžiai, purvasaugiai bei žibintai. Viskas, ko reikia patogioms ir užtikrintoms kelionėms visomis oro sąlygomis ir visur, kur tik sugalvosite.
Techninė specifikacija anglų kalba:
FRAME: Pelago Hanko TIG-welded DB 4130 Cr-Mo, 5 year limited warranty
FORK: Pelago Hanko lugged DB 4130 Cr-Mo, 5 year limited warranty
GEARS: Single speed
CRANKS: Forged Alloy 44T, 170-175mm, Stainless hardware
BOTTOM BRACKET: Sealed cartridge BB, 68mm BSA, 117mm
CASSETTE: Single speed Kit, 18T, 3/32″
CHAIN: KMC Z510HX, 1/8″
BRAKES: Shimano BR-M365
BRAKE LEVERS: Shimano BL-M365 3-finger lever
SADDLE: Pelago Synthetic Street, Black
REAR HUB: Shimano FH-M4050, 32H, Black
FRONT HUB: Shimano HB-M4050, 32H, Black
RIMS: Pelago STD Double wall aluminum rim, 700C, 32H, Black
TIRES: WTB Riddler 45C, Tanwall
HANDLEBAR: Pelago Commuter, 25,4mm, Aluminum, Polished
SEATPOST: 27,2mm One-piece Aluminum, Polished
STEM: 90mm, 25,4mm, Ahead type, Forged Aluminum, Polished
HEADSET: 1 1/8” Aluminum, Cartridge bearing, Polished
PEDALS: Aluminum pedals, Black
COMPATIBLE ACCESSORIES: Carriers front and rear, frame lock, lights, grips
TIRE CLEARENCE: 37-622 with fenders, 47-622 without fenders
WEIGHT: 12,8 kg (Size M)
MAX RIDER WEIGHT (incl. bags etc.): 130 kg
Tinkamiausią rėmo dydį pasirinkite pagal savo ūgį:
52: 160 – 175 cm ūgiui
56: 175 – 185 cm ūgiui
60: 185 – 200 cm ūgiui
Leistina nedidelė ūgio paklaida. Jei neesate tikras/-a kurį dydį rinktis, pasikonsultuokite su mumis telefonu arba el. paštu.
Straight / flat – paprastas, standartinis – tiesus vairas. Universalus.
Riser bars – panašus į straight / flat, tik kiek išlenktas (rankenėlės yra aukščiau už vidurinę vairo dalį). Toks vairas leidžia dviratininkui sėdėti tiesiau. Jeigu vairas netik kyla į viršų bet ir lenkiasi link dviratininko, sedėsena tampa visai tiesi. Labiausiai paplitęs miesto dviračių vairo tipas.
Bull horn – kiek siauresnis nei Riser bars, į priekį ir viršų riestas, jaučio ragų formos vairas. Patogus spurtuoti didele jėga, tinkamas manevringesniam ir agresyvesniam važiavimo stiliui, padeda tiksliau kontroliuoti dviratį. Labiausiai paplitęs trekiniuose ir fixed gear / single speed dviračiuose.
Drop bars – siauras, žemyn riestas, avino ragų formos vairas. Daug padėčių laikyti rankoms. Žemiausia rankų padėtis padeda prisilenkti prie rėmo ir pagerinti aerodinamiką, tad tinkamas ilgas distancijas važiuojantiems dviratininkams. Labiausiai paplitęs plentinių dviračių vairo tipas.