Pelago Airisto Outback – ypatingai universalus, funkcionalus ir praktiškas, aukščiausios klasės bei kokybės dviratis, pritaikytas riedėti tiek gatvėmis ar parkais, tiek užmiesčio kalnais ar miško takais. 2024 m. modelyje – lengvas ir tvirtas Cro-Mo plieno rėmas, platus 10 pavarų spektras, visiems reljefams tinkančios, plačios, atsparios „gravel“ tipo padangos, hidrauliniai diskiniai stabdžiai, purvasaugiai ir kitos funkcionalios detalės. Viskas, ko reikia patogioms ir užtikrintoms kelionėms visomis oro sąlygomis ir visur, kur tik sugalvosite.
Techninė specifikacija anglų kalba:
FRAME: Pelago Airisto TIG-welded DB 4130 Cr-Mo, 5 year limited warranty
FORK: Pelago Airisto lugged DB 4130 Cr-Mo, 5 year limited warranty
GEARS: Shimano CUES 10-speed
SHIFTERS: Shimano CUES Thumb Shifter SLU6000-10R
CRANKS: Forged Alloy w/ chain guard, 34T, 170-175mm
BOTTOM BRACKET: Sealed cartridge BB, 68mm BSA
CASSETTE: Shimano Cassette CSLG400-10 11-43T
CHAIN: CN-LG500
BRAKES: Shimano BL-MT401
BRAKE LEVERS: Shimano BL-MT401
SADDLE: Pelago Outback, Black
REAR HUB: Shimano FH-M4050, 32H, Black
FRONT HUB: Shimano HB-M4050, 32H, Black
RIMS: Pelago STD Double wall aluminum rim, 700C, 32H, Black
TIRES: Schwalbe G-ONE Performance, Folding 35-622, Black
HANDLEBAR: Pelago Outback, Aluminum, Polished
SEATPOST: 27,2mm One-piece Aluminum, Polished
STEM: 90mm, Ahead type, Forged Aluminum, Polished
HEADSET: 1 1/8” Aluminum, Cartridge bearing, Polished
FENDERS: 45mm Aluminum, Black
PEDALS: Aluminum pedals, Black
KICKSTAND: Aluminum kickstand
COMPATIBLE ACCESSORIES: Carriers front and rear, frame lock, lights, grips, Rasket
TIRE CLEARENCE: 37-622 With fenders, 45-622 Without fenders
WEIGHT: 13,7 kg (Size M)
MAX RIDER WEIGHT (incl. bags etc.): 130 kg
Tinkamiausią rėmo dydį pasirinkite pagal savo ūgį:
48: 150 – 165 cm ūgiui
52: 165 – 175 cm ūgiui
56: 175 – 200 cm ūgiui
Leistina nedidelė ūgio paklaida. Jei neesate tikras/-a kurį dydį rinktis, pasikonsultuokite su mumis telefonu arba el. paštu.
Straight / flat – paprastas, standartinis – tiesus vairas. Universalus.
Riser bars – panašus į straight / flat, tik kiek išlenktas (rankenėlės yra aukščiau už vidurinę vairo dalį). Toks vairas leidžia dviratininkui sėdėti tiesiau. Jeigu vairas netik kyla į viršų bet ir lenkiasi link dviratininko, sedėsena tampa visai tiesi. Labiausiai paplitęs miesto dviračių vairo tipas.
Bull horn – kiek siauresnis nei Riser bars, į priekį ir viršų riestas, jaučio ragų formos vairas. Patogus spurtuoti didele jėga, tinkamas manevringesniam ir agresyvesniam važiavimo stiliui, padeda tiksliau kontroliuoti dviratį. Labiausiai paplitęs trekiniuose ir fixed gear / single speed dviračiuose.
Drop bars – siauras, žemyn riestas, avino ragų formos vairas. Daug padėčių laikyti rankoms. Žemiausia rankų padėtis padeda prisilenkti prie rėmo ir pagerinti aerodinamiką, tad tinkamas ilgas distancijas važiuojantiems dviratininkams. Labiausiai paplitęs plentinių dviračių vairo tipas.